شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فرسایش استراتژی های تبلیغاتی با روشتاپسیس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فرسایش استراتژی های تبلیغاتی با روشتاپسیس دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فرسایش استراتژی های تبلیغاتی با روشتاپسیس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فرسایش استراتژی های تبلیغاتی با روشتاپسیس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فرسایش استراتژی های تبلیغاتی با روشتاپسیس :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
دنیای کنونی دنیای تبلیغات است که به طور مداوم از طریق رسانه ها در معرض چشمان مخاطب قرار می گیرد و وی را به سمت محصولات سوق می دهد اینکه چرا این ابزار حالت فرسایشی می گیرد و اهداف شرکت برآورده نمی شود هدف مطالعه حاضر است.جامعه تحقیق مصرف کنندگان لوازم خانگی استان همدان و تعداد نمونه با استفاده از جدول مورگان ۸۹ نفر انتخاب شدند .در رتبه بندی عوامل با استفاده از تکنیک تاپسیس مشخص شد که عامل تبلیغات غیر واقعی و تملق آمیز بیشترین و عامل دید کوتاه مدت مدیران کمترین تاثیر را دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.