شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فرسایش استراتژی های تبلیغاتی با روشتاپسیس


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فرسایش استراتژی های تبلیغاتی با روشتاپسیس دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فرسایش استراتژی های تبلیغاتی با روشتاپسیس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فرسایش استراتژی های تبلیغاتی با روشتاپسیس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر فرسایش استراتژی های تبلیغاتی با روشتاپسیس :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

دنیای کنونی دنیای تبلیغات است که به طور مداوم از طریق رسانه ها در معرض چشمان مخاطب قرار می گیرد و وی را به سمت محصولات سوق می دهد اینکه چرا این ابزار حالت فرسایشی می گیرد و اهداف شرکت برآورده نمی شود هدف مطالعه حاضر است.جامعه تحقیق مصرف کنندگان لوازم خانگی استان همدان و تعداد نمونه با استفاده از جدول مورگان ۸۹ نفر انتخاب شدند .در رتبه بندی عوامل با استفاده از تکنیک تاپسیس مشخص شد که عامل تبلیغات غیر واقعی و تملق آمیز بیشترین و عامل دید کوتاه مدت مدیران کمترین تاثیر را دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.