رابطه بین بازاریابی رابطه مند و جذب بیمه گذاران در شرکت بیمه نوین(مطالعه موردی استان همدان)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین بازاریابی رابطه مند و جذب بیمه گذاران در شرکت بیمه نوین(مطالعه موردی استان همدان) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین بازاریابی رابطه مند و جذب بیمه گذاران در شرکت بیمه نوین(مطالعه موردی استان همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و جذب بیمه گذاران در شرکت بیمه نوین(مطالعه موردی استان همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین بازاریابی رابطه مند و جذب بیمه گذاران در شرکت بیمه نوین(مطالعه موردی استان همدان) :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف از انجام تحقیق بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند با جذب بیمه گذاران در شرکت بیمه نوین در استان همدان بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری کلیه کارکنان شرکت و نمایندگیهای تابعه شرکت بیمه نوین استان همدان به تعداد ۱۲ نفر ( ۳۲ شعبه ) بودند که به صورت تصادفی و بر اساس جدول مورگان ۹۲ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسش نامه استفاده گردید و داده ها با استفاده از همبستگی پیرسون مورد تحلیل قرار گرفتند. یافته ها نشان داد که بین رابطه بین بازاریابی رابطه مند با جذب بیمه گذاران در شرکت بیمه نوین در استان همدان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. به عبارت دیگر هر چه بازاریابی رابطه مند بهتر صورت گیرد، بیمه نامه های بیشتری برای صدور نمایندگان جذب خواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.