تاثیر یادگیری سازمانی برعملکردسازمانی باتوجه به نقش میانجی گرینوآوری سازمانی (مطالعه موردی؛ شرکت یخچال سازی بوژان لرستان)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر یادگیری سازمانی برعملکردسازمانی باتوجه به نقش میانجی گرینوآوری سازمانی (مطالعه موردی؛ شرکت یخچال سازی بوژان لرستان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر یادگیری سازمانی برعملکردسازمانی باتوجه به نقش میانجی گرینوآوری سازمانی (مطالعه موردی؛ شرکت یخچال سازی بوژان لرستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر یادگیری سازمانی برعملکردسازمانی باتوجه به نقش میانجی گرینوآوری سازمانی (مطالعه موردی؛ شرکت یخچال سازی بوژان لرستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر یادگیری سازمانی برعملکردسازمانی باتوجه به نقش میانجی گرینوآوری سازمانی (مطالعه موردی؛ شرکت یخچال سازی بوژان لرستان) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

افزایش روز افزون شدت رقابت میان سازمان ها در قرن کنونی باعث شده آن ها همواره به دنبال راه هایی برای کسب مزیت رقابتی و پیروزی در میدان رقابت برآیند (علامه و مقدمی، ۱۳۸۸ ). از این رو نیازمند استراتژی های جدیدی هستند تا علاوه بر اینکه بتوانند به چالش ها پاسخ مناسبی دهند، قادر به استفاده مطلوب از فرصت ها باشند (مشبکی و همکاران، ۱۳۹۱ ). در سالهای اخیر نه فقط حساسیت رقابت در بازار افزایش یافته، بلکه ماهیت آن نیز، تغییر کرده است. چرا که توجه شرکت ها، برای کسب عملکرد برتر و مزایای رقابتی، از سرمایه گذاری در منابع مشهود به سمت سرمایه گذاری در منابع نامشهود، تغییر یافته است(شائمی و همکاران، ۱۳۹۱ ). شاید یکی از دلایل شکست سازمان هایی که در مقطعی از زمان پرآوازه بوده و در عرصه رقابت، رقبای خود را پشت سر گذاشته اند، ناتوانی آنها در تشخیص نیازهای محیطی و فقدان قدرت انطباق خود با محیط پیرامون بوده است؛ محیطی که به طورمستمر درظرفیت سازی برای نوآوری است (حسنی، ۱۳۹۳ ). نوآوری به سازمان ها کمک می کند تا در بازارهای پویا به مقابله با تلاطم محیط خارجی بپردازند و به اهداف بلند مدت دست یابند. یکی از اصلی ترین آغازگران نوآوری، یادگیری است(محمدی حسینی و همکاران، ۱۳۹۲ ). به عبارتی، محوریت پارادایم های جدید، یادگیری است و بنابراین، س زمان هایی موفق تر هستند که زودتر، سریع تر و بهتر از رقبا یاد بگیرند و این یادگیری و آموخته ها را در فرآیندهای کاری خود نشان دهند (علوی، ۱۳۹۱ ). به عقیده پژوهشگران برقراری فعالیتهای قابلیت یادگیری به افزایش نرخ نوآوری منجر می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.