بررسی تأثیر عوامل مدیریتی بر سکوت سازمانی ادارات دولتی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر عوامل مدیریتی بر سکوت سازمانی ادارات دولتی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر عوامل مدیریتی بر سکوت سازمانی ادارات دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر عوامل مدیریتی بر سکوت سازمانی ادارات دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر عوامل مدیریتی بر سکوت سازمانی ادارات دولتی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

سکوت سازمانی پدیدهای است جمعی که به معنای خودداری عمومی کارکنان از ابراز نظرات و پیشنهادات مربوط به کار است. اگر سکوت در سازمان حاکم شود، اذهان کارکنان که موتور مولد سازمان هستند از تکاپو خواهد ایستاد و وقتی کارکنان به عنوان سرمایه استراتژیک سازمان سکوت کنند، مدیریت باید خطر بزرگ مدیریتی خود را حس کند.هدف از انجام این تحقیق بررسی تأثیر عوامل مدیریتی بر سکوت سازمانی در ادارات دولتی بوده است. این تحقیق مطالعهای موردی است؛ جامعه آماری این تحقیق م تشکل از ۲۸۵۹ نفر کارمند است که با استفاده از جدول مورگان ۳۴۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدهاند. داده های تحقیق با استفاده از پرسشنامهی محقق ساخته که شامل ۲۳ سؤال بود جمع آوری و به کمک نرم افزار SPSS براساس آماره t مورد آزمون قرار گرفته است. تحلیل نتایج آزمون فریدمن نشان داد که عوامل مدیریتی بر سکوت سازمانی ادارات دولتی مؤثر میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.