مقایسه عصب روانشناختی کودکان پسر دارای اختلال یادگیری خواندن و کودکان بدون اختلال یادگیری خواندن در پایه چهارم ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه عصب روانشناختی کودکان پسر دارای اختلال یادگیری خواندن و کودکان بدون اختلال یادگیری خواندن در پایه چهارم ابتدایی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه عصب روانشناختی کودکان پسر دارای اختلال یادگیری خواندن و کودکان بدون اختلال یادگیری خواندن در پایه چهارم ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه عصب روانشناختی کودکان پسر دارای اختلال یادگیری خواندن و کودکان بدون اختلال یادگیری خواندن در پایه چهارم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه عصب روانشناختی کودکان پسر دارای اختلال یادگیری خواندن و کودکان بدون اختلال یادگیری خواندن در پایه چهارم ابتدایی :
تعداد صفحات :۲۵
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر به منظور مقایسه عصب روانشناختی کودکان پسر دارای اختلال یادگیری خواندن و کودکان بدون اختلال یادگیری خواندن در پایه چهارم ابتدایی است . طرح پژ وهشی حاضر از نوع علی مقایسه ای می باشد که از دو گروه کودک دارای اختلال یادگیری خواندن و بدون اختلال خواندن از ۵ ناحیه استان اصفهان به صورت نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند در ابتدا ازهمه آنها آزمون خواندن از کتاب سال چهارم دبستان گرفته شد و ۳۰ کودک بدون اختلال خواندن و ۳۰ پسر دارای اختلال خواندن انتخاب شدند و از آنها تست هوشی وکسلر چهار گرفته شد و پرسشنامه عصب روانشناختی کودکان و نوجوانان به والدین آنها تحویل داده شد و پس از تکمیل مورد ارزیابی قرار گرفت به منظور بررسی داده های خام از نرم افزار spss و نتایج با استفاده از میانگین و انحراف معیار و در بعد استنباطی آزمون T مورد بررسیقرار گرفت نتایج حاصل نشان داد کودکان دارای اختلال یادگیری خواندن در عملکردهای کارکردهای اجرایی،توجه، حافظه، و پردازش اطلاعات تفاوت معناداری نسبت به کودکان بدون اختلال یادگیری خواندن دارند ولی در زمینه عملکردهای حسی حرکتی تفاوت معنا داری نسبت به گروه بدون اختلال یاد گیری دیده نشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.