رابطه ی باورهای فراشناخت و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهر شیروان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه ی باورهای فراشناخت و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهر شیروان دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ی باورهای فراشناخت و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهر شیروان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی باورهای فراشناخت و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهر شیروان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه ی باورهای فراشناخت و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهر شیروان :
تعداد صفحات :۳۸
چکیده مقاله:
هدف ازپژوهش حاضربررسی رابطه باورهای فراشناخت و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهر شیروان بود. بدین منظور ۳۲۲ نفر ۳۲۲ نفر دختر به روش تصادفی طبقه ای ازبین دانش آموزان دختر دوره ی دوم متوسطه شهر شیروان سال تحصیلی ۹۴ – ۹۳ انتخاب شدند. برای بررسی هریک ازمتغیرهای پژوهش از دو پرسشنامه باورهای فراشناخت ولز ، باورهای خودکارآمدی شرر و همکاران و همچنین نمرات معدل نیمسال اول تحصیلی دانش آموزان استفاده شد. نتایج حاصل از رگرسیون نشان دادکه بین باورهای فراشناخت و خودکارآمدی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر ، رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. درکل نتایج نشان دادکه دو متغیر باورهای فراشناخت و خودکارآمدی بینی کننده های خوبی برای عملکردتحصیلی می باشند وبراساس یافته های پژوهش می توان ازآموزش مولفه های فراشناخت و خودکارآمدی در آموزش برای ارتقا عملکرد تحصیلی استفاده کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.