تاثیرکیفیت ادراک از برند بر تصویر ذهنی مشتریان بانک ملت ( مطالعه موردی : بانکداری الکترونیک)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرکیفیت ادراک از برند بر تصویر ذهنی مشتریان بانک ملت ( مطالعه موردی : بانکداری الکترونیک) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرکیفیت ادراک از برند بر تصویر ذهنی مشتریان بانک ملت ( مطالعه موردی : بانکداری الکترونیک)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرکیفیت ادراک از برند بر تصویر ذهنی مشتریان بانک ملت ( مطالعه موردی : بانکداری الکترونیک)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرکیفیت ادراک از برند بر تصویر ذهنی مشتریان بانک ملت ( مطالعه موردی : بانکداری الکترونیک) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هنگامیکه مصرف کنندگان با عدم آگاهی از ویژگی های محصول مواجه اند و در مورد یک کالا نامطمئن هستند، نام و نشان تجاری (برند)نقش مهمی در کاهش ریسک ادراک شده و ارزیابی کیفیت کالا دارد. حیات و بقای بانکها به خصوص در شرایطی که رقبایی قوی وارد بازار شده اند، به رضایت بلند مدت مشتری بستگی دارد و توجه به ارزش ویژه برند نزد مشتریان در این خصوص بسیار لازم به نظر می رسد. هدف اصلی تحقیق چگونگی تاثیرکیفیت ادراک از برند بر تصویر ذهنی مشتریان بانک ملت است. روند این پژوهش به این صورت است که پس از استخراج مدل مفهومی از پژوهش های پیشین و تدوین پرسشنامه استاندارد منطبق بر مدل سایر پژوهشگران اقدام به جمع آوری اطلاعات از مشتریان بانک ملت شده است. باتوجه به بزرگ بودن حجم جامعه آماری با استفاده از فرمول نمونه گیری کوکران اقدام به نمونه گیری از جامعه آماری شده است که حجم نمونه ۴۰۱ نفر محاسبه شده است. به منظور تجزیه و تحلیل فرضیات فرعی از تحلیل رگرسیون و نرم افزار SPSS و به منظور آزمون فرضیه اصلی از مدل معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزار لیزرل انجام شده. است. که نتایج بدست آمده از پژوهش نشان می دهد که بین مولفه های ادراک از کیفیت برند و متغیر تصویر ذهنی مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملت رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.