مدیریت قابلیت های حرفه ای، مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان فیروزآباد


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت قابلیت های حرفه ای، مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان فیروزآباد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت قابلیت های حرفه ای، مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان فیروزآباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت قابلیت های حرفه ای، مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان فیروزآباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت قابلیت های حرفه ای، مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی معلمان و دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان فیروزآباد :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر تبین رابطه قابلیتهای حرفهای معلمان چهارم تا ششم دوره ابتدایی با مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان در شهر فیروزآباد است روش پژوهش توصیفی و ازنوع همبستگی است برای گردآووری داده ها از سه ابزار پرسشنامه استاندارد قابلیتهای حرفه ای معلمان و پرسشنامه استاندارد رشد اجتماعی و ایتزمن وشاخص پیشرفت تحصیلی استفاده گردیده است. که روایی آن توسط متخصصان و کارشناسن بررسی شده است و پایایی ان از طریق ضریب آلفای کرونباخ محاسبه و براورد شده است. به منظور پیشرفت تحصیلی دانش اموزان نیزاز میانگین معدل معدل کل دانش اموزان در پایه های چهارم و پنجم و ششم به صورت نمره استفاده شدهاست جامعه آماری پژوهش تحصیلی دانش آموزان نیز از میانگین معدل کل دانش اموزان درپایه های چهارم و پنجم و ششم به صورت نمره استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان و دانش اموزان پایههای چهارم تا ششم شهر فیروزآباد بهتفکیک جنسیتی شامل ۷۲ درصد زنان و ۲۸ درصد مردان بوده است که نمونه اماری معلمان با استفاده از جدول مورگان ۱۴۳ نفر از طریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای به نسبت جنسیت شامل ۱۰۲ نفر معلم زن و ۴۱ نفر معلم مرد ودانش اموران چهارم تا ششم دوره ابتدایی از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شده است. نتایج پژوهش نشانداده است که بین قابلیت های حرفه ای معلمان در شش مولفه با پیشرفت تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.