تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیمات و نیات خرید مشتری(ومطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهرستان گناباد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیمات و نیات خرید مشتری(ومطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهرستان گناباد) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیمات و نیات خرید مشتری(ومطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهرستان گناباد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیمات و نیات خرید مشتری(ومطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهرستان گناباد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی حسی بر تصمیمات و نیات خرید مشتری(ومطالعه موردی شعب بانک کشاورزی شهرستان گناباد) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

این روزها در حوزه بازاریابی یک مفهوم چدید به نام بازاریابی حسی ظهور نموده است بازاریابی حسی از جدیدترین و مهمترین بازارابی در دنیاست که با هدف ایجاد روابط عاطفی بین شرکت و مصرف کننده و بدور از تبلیغات رسانه ای برای او برنامه ریزی شده است بازاریابی حسی به مطالعه چگونگی تحریک احساسات در افارد و تهیج آنان برای خرید یک کالا یا خدمت خاص می پردازد. امروزه سازمانهای خدماتی و بانکها برای کسب مزیت رقاربتی بایستی همواره از رویکردهای نوین و مناسب بازاریابی بهره گیری نماید. بدینوسیله با تاثرگذاری بر قصد و نیت رفتار مشتریان خود آنها را حفظ نمایند مسئله کلیدی این پژوهش مزیت رقابتی بایستی همواره از رویکدرهای نوین و مناسب بازاریابی بهر گیری نماید و بدینوسیله با تاثیرگذاری بر قصد و نیت رفتار مشتریان خو د آنها را حفظ نمایند. مسئله کلیدی این پژوهش معرفی روکیدری نوین و مناسب از بازارایبی است که برا یمشتری تجربی ای خوشایند خلق کند. از اینرو بستر جدی بازاریابی حسی معرفی شده و مبین این مطلب است که با ایجاد تجربه ای خوشایند در ارائ ه خدمات به مشتراین جدید آنها را میتوان به مشتریانی وفادار تبدیل نمود. و بازاریابی حسی بر شکل گیری قصد و نیبت رفتاری مشتریان ارائه شده است و نتیجه حاصل میتواند مبنایی برای پژوهشهای آتی قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.