بررسی راههای تقویت برند کالای ایرانی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی راههای تقویت برند کالای ایرانی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی راههای تقویت برند کالای ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی راههای تقویت برند کالای ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی راههای تقویت برند کالای ایرانی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً بدیهی می باشد. کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که وقتی یک کالا در بازارهای مصرف موجب جلب اعتماد خریداران می شود، وفاداری مصرف کنندگان و تداوم خرید آن کالا را در پی دارد. اعتبار خوش نامی و شهرت برند ایرانی، این سال ها به حدی اثر خوردگی رسید که اکثر مردم مصرف کالاهای خارجی را به تولید وطنی ترجیح می دهند. احتمالاً این عدم اطمینان به رفتار مصرف کنندگان حاکی از عدم مسئولیت پذیری و رفتارهای غیر حرفه ای برخی از تولیدکنندگان و توجه به کیفیت و بسته بندی، قیمت و نحوه توزیع کالاها می باشد.هدف از این تحقیق و بررسی عوامل ما سه بر موفقیت به سمت کالاهای ایرانی است. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات مروری بود و در زمره پژوهش کتابخانه ای قرار می گیرد. نتایج و یافته های این تحقیق نشان می دهد که شرکت های معتبر برای تقویت نام تجاری و برند خود ناگزیر از برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و ارتقای سطح کیفیت کالای خاص هستند. این ارتقای کیفیت فرآیند مداوم و مستمر بوده و ارائه کالای با کیفیت مناسب می تواند زمینه موفقیت شرکت را فراهم آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.