بررسی رابطه سبک های رهبری آزادمنشانه و مستبدانه مدیران دانشگاه پیام نور کرمان با انگیزه پیشرفت (ادامه تحصیل) دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه سبک های رهبری آزادمنشانه و مستبدانه مدیران دانشگاه پیام نور کرمان با انگیزه پیشرفت (ادامه تحصیل) دانشجویان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه سبک های رهبری آزادمنشانه و مستبدانه مدیران دانشگاه پیام نور کرمان با انگیزه پیشرفت (ادامه تحصیل) دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سبک های رهبری آزادمنشانه و مستبدانه مدیران دانشگاه پیام نور کرمان با انگیزه پیشرفت (ادامه تحصیل) دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه سبک های رهبری آزادمنشانه و مستبدانه مدیران دانشگاه پیام نور کرمان با انگیزه پیشرفت (ادامه تحصیل) دانشجویان :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
هدف از مطالعه حاضر رابطه سبک های رهبری آزاد منشانه و مستبدانه مدیران دانشگاه پیام نور کرمان با انگیزه پیشرفت (ادامه تحصیلی) دانشجویان در سال تحصیلی ۹۵-۶۴ بوده است. بدین منظور پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش توصیفی از نوع همبستگی بوده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران دانشگاه پیام نور کرمان در سال ۱۳۹۴ که حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان و کرجسی (۱۹۷۶) به تعداد ۶۲ نفر براورد شد. در این تحقیق پژوهشگر از طریق مطالعات کتابخانه ای،مطالعه مقالات و تحقیقات دیگران و با استفاده از اینترنت به جمع آوری اطلاعات اولیه مرتبط با تحقیق مورد نظر پرداخته و همچنین جهت جمع آوری داده های مورد نیاز از دو پرسش نامه انگیزش پیشرفت هرمنس و پرسش نامه سبک رفتار مدیر استفاده گردید. داده های جمع آوری شده از طریق نرم افزار SPSS و با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. نتایج نشان داد که بین سبک رهبری آزاد منشانه مدیران با انگیزه پیشرفت (ادامه تحصیل) دانشجویان رابطه مثبت و معنی داری (۰/۳۲۵) وجود دارد. بین سبک رهبری مستبدانه مدیران با انگیزه پیشرفت (ادامه تحصیل) دانشجویان رابطه منفی معنی داری (۰/۲۴۵-) وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.