رابطه میان دین داری و خود تنظیمی در یادگیری دانشجو معلمان دختر دانشگاه و فرهنگیان، پردیس امام سجاد ( ع) بیرجند در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه میان دین داری و خود تنظیمی در یادگیری دانشجو معلمان دختر دانشگاه و فرهنگیان، پردیس امام سجاد ( ع) بیرجند در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه میان دین داری و خود تنظیمی در یادگیری دانشجو معلمان دختر دانشگاه و فرهنگیان، پردیس امام سجاد ( ع) بیرجند در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه میان دین داری و خود تنظیمی در یادگیری دانشجو معلمان دختر دانشگاه و فرهنگیان، پردیس امام سجاد ( ع) بیرجند در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه میان دین داری و خود تنظیمی در یادگیری دانشجو معلمان دختر دانشگاه و فرهنگیان، پردیس امام سجاد ( ع) بیرجند در سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه دین داری و خود تنظیمی تحصیلی در دانشجویان دختر رشته های مختلف دانشگاه فرهنگیان بیرجند در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ انجام پذیرفت. گروه نمونه، ۲۴۲ دانشجوی دختر از میان رشته های علوم تربیتی، درویشی الهیات، در پی جغرافی، درگیری سیستم، درویشی ادبیات عرب، مشاور، دبیری زبان انگلیسی، درگیری ادبیات فارسی بودند که به روش نمونه گیری با مرحله تصادفی و طبقه نسبتی از هر رشته انتخاب شدند. به منظور جمع آوری داده ها، پرسش نامه ۴۷ سوالی خود تنظیمی پنتریج و دی گروت ۱۹۹۰ و پرسش نامه ۲۶ سؤالی دین داری گلاک و استارک ۱۹۶۵ که توسط سراج زاده ترجمه و هنجاری یابی شده است به کار گرفته شد. زوایی به روش تحلیل عامل و پایایی از روش آلفای کرونباخ به دست آمد که نتایج حاکی از مطلوب بودن روایی و پایایی پرسش نامه ها بود. همچنین از آمار توصیفی (میانگین) و استنباطی (ضریب هم بستگی پیرسون، آزمون t تک نمونه ای و آسمان تحلیل واریانس یک طرفه ANOVA طرف دست برای تحلیل داده های حاصل استفاده شد. یافته های حاصل از این تحقیق نشان می دهد رابطه معنادار مثبت بین متغیرهای دین داری و خود تنظیمی دانش معلمان باختر وجود دارد و همچنین میزان خود تنظیمی در دانشجویان رشته الهیات بیشتر از دانشجویان دیگر رشته ها ست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.