بررسی رابطه فرا شناخت، تنظیم شناخته هیجان، خودآگاهی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه اول آبادان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه فرا شناخت، تنظیم شناخته هیجان، خودآگاهی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه اول آبادان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه فرا شناخت، تنظیم شناخته هیجان، خودآگاهی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه اول آبادان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه فرا شناخت، تنظیم شناخته هیجان، خودآگاهی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه اول آبادان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه فرا شناخت، تنظیم شناخته هیجان، خودآگاهی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه اول آبادان :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین فرد و شناخت، تنظیم شگفتی هیجان، وجود آگاهی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه اول شهرستان آبادان بود. در این پژوهش ۳۷۰ نفر دانش آموز دختر متوسطه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای به عنوان نمونه انتخاب شدند. طرح پژوهش از نوع هم بستگی بود. ابزارهای مورد استفاده شامل پرسش نامه های سازگاری اجتماعی، پرسش نامه باورهای برا شناخت، پرسش نامه تنظیم شناختی هیجان، پرسش نامه خودآگاهی بودند. داده های جمع آوری شده در سطح توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزار SPSS متحجر و تحلیل قرار گرفت. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها با روش رگرسیون چند متغیره نشان داد که به این که مرا شناخت و تنظیم شناختی و هیجان و خودآگاهی با سازگاری دانش آموزان ارتباط معنادار چندگانه وجود دارد. یافته های این پژوهش می تواند در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش در جهت بالا بردن سطح سازگاری اجتماعی دانش آموزان مورد توجه و استفاده قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.