بررسی تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس مطالعات اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس مطالعات اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس مطالعات اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس مطالعات اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس مطالعات اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش به روش کلاس مربوط به انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس مطالعات اجتماعی در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ انجام گرفت به جامعه آماری این پژوهش ۹۲۱ نفر دانش آموز پسر پایه پنجم شهرستان اندیمشک در سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ می باشد که به روش نمونه گیری در دسترس تو کلاس به حجم ۱۹ نفر و ۲۱ نفر جهت اجرای پژوهش انتخاب شد. ابزار پژوهش پرسش نامه انگیزه پیشرفت هرمنس می باشد که پایایی پرسش نامه هرمنس در ایران توسط گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد ساوه به میزان ۰/۸۳ بازار شده است. پس از اجرای نتایج با آزمون t ولی شدند که فرضیه پژوهش مبنی بر اینکه بین نمرات انگیزه پیشرفت دانش آموزان در قبل و بعد از به کارگیری روش کلاس معکوس تفاوت معناداری وجود دارد در سطح ۰/۰۵ تأیید شد تب لازم به ذکر است که مقاله حاضر تنها بخشی از نتایج پژوهش اصلی می باشد و سایر نتایج پژوهش اصلی گزارش نشده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.