جایگاه صنعت گردشگری استان همدان درمنطقه زاگرس براساس مدل باتلر و شاخص توسعه یافتگی موریس


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 جایگاه صنعت گردشگری استان همدان درمنطقه زاگرس براساس مدل باتلر و شاخص توسعه یافتگی موریس دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد جایگاه صنعت گردشگری استان همدان درمنطقه زاگرس براساس مدل باتلر و شاخص توسعه یافتگی موریس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جایگاه صنعت گردشگری استان همدان درمنطقه زاگرس براساس مدل باتلر و شاخص توسعه یافتگی موریس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن جایگاه صنعت گردشگری استان همدان درمنطقه زاگرس براساس مدل باتلر و شاخص توسعه یافتگی موریس :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در صنعت گردشگری زمانی که مقاصد گردشگری را عنوان می کنیم شامل مجموعه ای از عناصر که در ارتباط و متأثر از یکدیگر به فعالیت می پردازند و نمی توان این صنعت را محصول واحدی مانند جاذبه ها و یا اتاق های تخت (هتل ها) در نظر گرفت. مانند هر محصولی دیگری محصولی گردشگری نیز دارای چرخه حیاتی است که داشتن استراتژی و روشهای بازاریابی مناسب و نوع سرمایه گذاری به ادامه حیات این محصول کمک می نماید هدف پژوهش حاضر بررسی جایگاه صنعت گردشگری استان همدان در منطقه زاگرس بر اساس مفهوم چرخه حیات مناطق گردشگری از دیدگاه باتلر می باشد. بدین منظور ابتدا با استفاده از داده های ارائه شده توسط سازمان های تخصصی گردشگری و مراجع آماری ذیربط و بکارگیری ۱۶ شاخص مختلف و بهره گیری از تکنیک موریس، جایگاه استان همدان در صنعت گردشگری در منطقه زاگرس مشخص شد . نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که این استان علی رغم دارا بودن جاذبه های بی شمار طبیعی، تاریخی و مذهبی، در میان ۵ استان مورد مطالعه در زمینه تسهیلات و زیرساختهای گردشگری، رتبه ۳ را به خود اختصاص داده و در مرحله معرفی و شناخت محصولی گردشگری قرار گرفته است . در ادامه با بکارگیری روش های آمیخته بازاریابی اقدامات بازاریابی و آثار اقتصادی گردشگری در استان همدان بر اساس جدول بوهالیس مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی برای توسعه جایگاه گردشگری استان ارائه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.