مطالعه ی توصیفی رابطه ی بین افسردگی و کیفیت خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ی توصیفی رابطه ی بین افسردگی و کیفیت خدمات دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ی توصیفی رابطه ی بین افسردگی و کیفیت خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ی توصیفی رابطه ی بین افسردگی و کیفیت خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ی توصیفی رابطه ی بین افسردگی و کیفیت خدمات :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در سازمانهای خدماتی از مهمترین عوامل در جهت حفظ و کسب مشتریان جدید کیفیت خدمات می باشد. در واقع درسازمانهای خدماتی ارایه کیفیت بهتر و مناسب یکی از استراتژی های اساسی برای بقای سازمان می باشد. فعالیت کارکنان در سازمانهایخدماتی که با مشتریان سازمان در ارتباط می باشند و این فعالیتها عامل حیاتی در توسعه روابط موثر با مشتری می باشد بنابراینسلامت روانی و رفتار کارکنان در این زمینه حائز اهمیت می باشد، چرا که نهایتاً افراد برای ارایه خدمات با کیفیتی که امروزهانتظار مشتری باشد مسئولیت دارند. با توجه به تغییرات تدریجی که در سازمان ها به وجود آمده و به دلیل رقابت زیاد بین آنها دراین تحقیق آیا رابطه ای بین میزان افسردگی کارکنان و کیفیت خدمات آنها می باشد. مشخص شد که افسردگی می تواند برچگونگی تفکر و رفتار انسانها تاثیر مخربی داشته باشد. عرضه ی خدمات با کیفیت مناسب و مطلوب موجب کسب رضایت مشتریو افزایش اعتماد و اعتبار هر چه بیشتر مجموعه عرضه کننده خدمات گردیده و این سازمان ها را به عرضه ی خدمات بهتر تشویقکند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.