بررسی رابطه سرمایه نمادین مبتنی بر الگوی ایرانی – اسلامی با فرسودگی شغلی استادان(موردمطالعه، اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه سرمایه نمادین مبتنی بر الگوی ایرانی – اسلامی با فرسودگی شغلی استادان(موردمطالعه، اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه سرمایه نمادین مبتنی بر الگوی ایرانی – اسلامی با فرسودگی شغلی استادان(موردمطالعه، اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سرمایه نمادین مبتنی بر الگوی ایرانی – اسلامی با فرسودگی شغلی استادان(موردمطالعه، اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه سرمایه نمادین مبتنی بر الگوی ایرانی – اسلامی با فرسودگی شغلی استادان(موردمطالعه، اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام) :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه سرمایه نمادین مبتنی بر الگوی ایرانی – اسلامی با فرسودگی شغلی استادان است. ازاینرو برایبررسی این هدف یک فرضیه کلی و سه فرضیه جزئی شکل گرفته است که تمامی فرضیات مورد تائید قرار گرفتند و میزان تمامی آنهامنفی و معنادار بوده است. میزان این فرضیات عبارتاند از: ۰.۴۶ – ،۰.۳۸- ،۰.۴۱- ،۰.۵۳-است. این بدان معناست که هر چه استاداندانشگاهی سرمایه های نمادین مبتنی بر الگوی ایرانی – اسلامی بیشتری داشته باشند، فرسودگی شغلی کمتری خواهند داشت. میتواناینگونه بیان کرد که با افزایش یک واحدی در سرمایه نمادین ایرانی –اسلامی میزان فرسودگی شغلی به میزان ۶۴۴۰واحد کاهشخواهد یافت. روایی صوری پرسشنامه ها توسط متخصصان مربوطه تائید شده است و پایایی پرسشنامه ها توسط آزمون آلفای کرون باخارزیابی شده است که تمامی قابل قبول بوده اند. نرم افزارهای مورداستفاده در این تحقیق spss 21و lisrel9.1هست. استادانی کهسرمایههای نمادین اخلاقی و دینی دارند، کمتر دچار تحلیل عاطفی میشوند و این افراد شخصیت خود را به طور اخلاقی و حرفه ایحفظ میکنند و کمتر درگیر مسائل انحراف قانونی و اخلاقی و … میشوند. اینچنین استادانی کمتر شکست را تجربه میکنند و همیشهموفق هستند، این موفقیت ازاینروست که چنانچه به هدف نرسند و در ظاهر با شکست روبهرو شوند، اما در باطن و پیش خود و خدایخود موفق هستند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.