بررسی تأثیر بازاریابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر بازاریابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر بازاریابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر بازاریابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر بازاریابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بازاریابی عصبی اخیرآ موردتوجه فراوانی قرارگرفته است این علم جدید تلفیقی از دو علم بازاریابی و عصب شناسی هست.بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم.با افزایش رقابت بین شرکت های بیمه درزمینه به دست آوردن سهم بیشتری از بازار،مدیران این شرکت ها ناگزیر به دنبال راه هایی برای کسب رضایت بیشتر و وفاداری مشتریانشان هستند.مشتریان همیشه و شاید به طور واضح هنوز هم محامل حیاتی در حفظ موقعیت مطلوب در بازار و محامل سود هستند.مدیران و کارکنان شرکت های بیمه گذار باید اقدامات اساسی در نورومارکتینگ را بکار بگیرند تا بر رفتار مشتریان خود تاثیر بگذارند و آنها را به برند موردنظر خود متعهد سازند.ازجمله این اقدامات عبارت است از تمرکز بر روی ذهن و نیاز مخاطب، حرکات انفجاری و تاثیرگذار بر روی ذهن مشتریان،شکستن مقاومت مشتری،قانع کردن مفز مشتری،راضی کردن مشتری از طریق احساسات وی و درنهایت قانع کردن حافظه مشتری، قانع کردن ناخودآگاه مشتری و قانع کردن خودآگاه مشتری هست.آنان همچنین با شناسایی ناخودآگاه مشتریان می توانند دریابند چه چیزهایی موردپسند آنان هست و نیازهای پنهانشان چیست.ازاین رو نورومارکتینگ کلید ذهن انسان را رو می کند و نقشه ذهن هر انسانی را ترسیم می کند.متصدیان امر بیمه با استفاد ۰ ‏از نور مارکتینگ سوالی از مشتریان نمی پرسند بلکه با تحلیل سیگنال ها و داده های خروجی از مفز متوجه می شوند که مشتریان واقعآ با دیدن چه عناصری تحریک می شود و حاضر هستند بابت چه خدماتی پول بپردازند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.