بررسی تاثیر جهت گیری بازار و آمیخته یادگیری سازمان و نوآوری بر میزان عملکردکسب و کار کوچک و متوسط(مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط شهرستان بابل-مازندران)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر جهت گیری بازار و آمیخته یادگیری سازمان و نوآوری بر میزان عملکردکسب و کار کوچک و متوسط(مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط شهرستان بابل-مازندران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر جهت گیری بازار و آمیخته یادگیری سازمان و نوآوری بر میزان عملکردکسب و کار کوچک و متوسط(مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط شهرستان بابل-مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر جهت گیری بازار و آمیخته یادگیری سازمان و نوآوری بر میزان عملکردکسب و کار کوچک و متوسط(مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط شهرستان بابل-مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر جهت گیری بازار و آمیخته یادگیری سازمان و نوآوری بر میزان عملکردکسب و کار کوچک و متوسط(مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط شهرستان بابل-مازندران) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در بازاریابی، مدیریت و ادبیات استراتژیک به جهت گیری بازار، جهت گیری یادگیری و نوآوری با هم به عنوان داشتن یکتاثیر قابل توجهی بر میزان عملکرد یک شرکت تاکید شده است. بطوریکه جهت گیری بازار و جهت گیری یادگیری میتواند بهعنوان منابعی باشد که شرکت برای رسیدن به مزیت رقابتی بکار میگیرد. و کلید موفقیت در نوآوری محصولات و عملکردهستند. پژوهش حاضر ضمن در نظر گرفتن این واقعیت و با هدف اثر جهت گیری بازار و آمیخته یادگیری سازمان و نوآوری برچگونگی عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط در شهرستان بابا طرحریزی گردید. در این راستا تعداد ۱۳۰نفر از مدیرانو کارکنان شرکتهای صنایع تولیدی کیا آفرین و صنایع رنگینه پارس در شهرک صنعتی شهرستان بابل بکمک پرسشنامه و باتوزیع تصادفی دعوت به همکاری شدند روایی پرسشنامه با استفاده از تحلیل عامل تاییدی و پایایی آن با استفاده از ضریبآلفای کرونباخ مورد گردیده و برای تجزیه و تحلیل دادهها نیز با استفاده از نرمافزار SPSSو نرمافزار لیزرل استفاده شدهاست. یافته ها اشاره دارد که یادگیری سازمانی و عملکرد سازمانی، بازارگرایی و نوآوری سازمانی و نوآوری سازمانی وعملکردسازمانی با یکدیگر رابطه معنادار داشته و متغییرهای بازارگرایی و عملکرد سازمانی و یادگیری سازمانی و نوآوریسازمانی ارتباط معناداری ندارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.