طراحی و تدوین الگویی برای توانمندسازی معلمان استان اذربایجان شرقی اسداله خدیوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی و تدوین الگویی برای توانمندسازی معلمان استان اذربایجان شرقی اسداله خدیوی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی و تدوین الگویی برای توانمندسازی معلمان استان اذربایجان شرقی اسداله خدیوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تدوین الگویی برای توانمندسازی معلمان استان اذربایجان شرقی اسداله خدیوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی و تدوین الگویی برای توانمندسازی معلمان استان اذربایجان شرقی اسداله خدیوی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر با هدف تدوین الگویی برای توانمند سازی معلمان استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۳ انجام گرفته است . جامعهآماری عبارت از کلیه معلمان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد و بالاتر علوم تربیتی به تعداد ۲۴۸ نفر و نمونه تحقیق عبارت از ۱۵۲نفر معلم که به شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای و بر اساس جدول مورگان و کرجسی انتخاب شدند. ابزار گردآوریداده ها عبارت از پرسشنامه محقق ساخته مبتنی بر مبانی نظری و پژوهشی الگوهای توانمند سازی است . روایی پرسشنامه ازطریق قضاوت اساتید دانشگاه با استفاده از ارزیابی صوری و محتوایی بررسی و تائید شده است . پایایی پرسشنامه از طریق اجرایآزمایشی و برآورد ضریب آلفای کرانباخ ۰/۷۷ بدست آمده است. نتایج تحلیل عاملی نشان داد که عامل اول ارزش ویژه برابر با۶/۵۱ دارد و ۵۲/۷ درصد واریانس مشاهده شده را تبیین می کند. دومین عامل ارزش ویژه برابر با ۱/۹۲ دارد و ۱۷/۵۹ درصدواریانس مشاهده شده را تبیین می کند . الگوی مناسب توانمند سازی معلمان بر اساس بار عاملی هر یک از مؤلفه ها در عامل اولشامل مؤلفه های : خود اثربخشی (۰/۷۴۲)؛ انتخاب (۰/۷۲۴) ؛ شایستگی (۰/۶۲۸)؛ هدف گذاری (۰/۶۱۲) و در عامل دوم:معناداربودن (۰/۸۳۲) و تأثیر (۰/۸۲۱) می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.