سنجش میزان رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیکی در بعد پاسخگویی با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی: در شعب بانک انصار شهر شیراز)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیکی در بعد پاسخگویی با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی: در شعب بانک انصار شهر شیراز) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیکی در بعد پاسخگویی با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی: در شعب بانک انصار شهر شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیکی در بعد پاسخگویی با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی: در شعب بانک انصار شهر شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان رضایتمندی مشتریان بانکداری الکترونیکی در بعد پاسخگویی با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی: در شعب بانک انصار شهر شیراز) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، سنجش میزان رضایتمندی مشتریان شعب بانک انصار در شهر شیراز از کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر اساس مدل سروکوال بود. این تحقیق از نوع هدف کاربردی و از حیث روش توصیفی پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق مشتریان شعب بانک انصار در شهر شیراز در سال ۱۳۹۴ بودند. روش نمونه گیری مورد استفاده در این تحقیق، روش نمونه گیری خوشه ای بود. بدین منظور ابتدا از میان شعب بانک انصار در شهر شیراز، چهار شعبه به صورت تصادفی انتخاب شدند و از مشتریان مختلف استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک انصار در شهر شیراز به صورت تصادفی ساده خواسته شد تا پرسشنامه محقق ساخته و تکمیل نمایند. نتایج پژوهش حاضر نشان داد بین انتظارات و خدمات ادراک شده توسط مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک تفاوت معنی داری در بعد پاسخگویی وجود دارد. یافته های پژوهش می تواند به بانک مورد مطالعه کمک نماید که تصویری کلی از کیفیت خدمات الکترونیکی را به دست آورده، آن را انتظارات و ادراکات مشتریان مقایسه نماید. بی تردید شناسایی عوامل مسئله ساز و بحران زا که موجب ایجاد شکاف شده اند می تواند در هدایت برنامه های بانک و تدوین استراتژی های کارساز جهت محدود کردن شکاف کیفیت راهگشا باشد. به نظر می رسد به کار گیری تجهیزات مناسب در بانک، برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت، بهبهود مدیریت منابع انسانی، ارتقاء انگیزه و تعهد سازمانی کارکنان و تدوین برخی پروتکل های سیستم بانکی می توانند شکاف مشاهده شده کیفیت خدمات را کاهش و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهند. همچنین پژوهش حاضر راهنمای خوبی برای مطالعات مشابه برای سایر بانک های کشور فراهم نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.