تأثیر مؤلفه های شخصیتی مشتری بر وفاداری الکترونیکی در بانک های شهر سنندج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر مؤلفه های شخصیتی مشتری بر وفاداری الکترونیکی در بانک های شهر سنندج دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر مؤلفه های شخصیتی مشتری بر وفاداری الکترونیکی در بانک های شهر سنندج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر مؤلفه های شخصیتی مشتری بر وفاداری الکترونیکی در بانک های شهر سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر مؤلفه های شخصیتی مشتری بر وفاداری الکترونیکی در بانک های شهر سنندج :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش، شناسایی ویژگی های شخصیتی مشتریان با وفاداری الکترونیکی آنان در بانک های تجاریشهر سنندج، است. این پژوهش کاربردی با رویکردی توصیفی و به روش پیمایشی صورت گرفته است. تکنیکجمع آوری دادههای پژوهش، پرسشنامه ای با ۳۶ گویه بود که از منظر اعتبار صوری و محتوایی و قابلیت اعتماددر سطح بالایی قرار داشت، به نحویکه پایایی پرسشنامه ها به روش آلفای کرونباخ برای متغیرهای پژوهش(ویژگی های شخصیتی و وفاداری الکترونیکی) به ترتیب برابر با ۸۲۳ / ۰ و ۸۱۳ / ۰ بدست آمد. جامعه ی آماریپژوهش، کلیه ی مشتریان بانکهای شهر سنندج است که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده ۳۸۴پرسشنامه توزیع گردید و با استفاده از آزمون های آماری ناپارامتریک مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرارگرفت. یافته های نهایی پژوهش حاکی از وجود ارتباط معنی دار، بین ویژگی های شخصیتی مشتریان (برون-گرایی، معاشرت پذیری، ثبات احساسات، اشتیاق نسبت به تجارب تازه، و مسئولیت پذیری) با وفاداریالکترونیکی در بانک های مورد مطالعه داشت. از بین ویژگی های شخصیتی مشتری، بیشترین رابطه را برون-گرایی مشتری با وفاداری الکترونیکی داشت که می تواند ناشی از این باشد که افراد برونگرا؛ اجتماعی، با جراتو دارای تهیج پذیری مثبت اند و هیجان و تحرک را دوست دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.