تأثیر رضایت از فرآیند فروش بر رضایت از کیفیت در صنعت خودرو؛ مطالعه موردی: خودرو دنا


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر رضایت از فرآیند فروش بر رضایت از کیفیت در صنعت خودرو؛ مطالعه موردی: خودرو دنا دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر رضایت از فرآیند فروش بر رضایت از کیفیت در صنعت خودرو؛ مطالعه موردی: خودرو دنا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر رضایت از فرآیند فروش بر رضایت از کیفیت در صنعت خودرو؛ مطالعه موردی: خودرو دنا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر رضایت از فرآیند فروش بر رضایت از کیفیت در صنعت خودرو؛ مطالعه موردی: خودرو دنا :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی موجود سازمان ها با چالشی جدید روبرو هستند. امروزه تقاضا برای محصولات کمتر ار عرضه آن می باشد. لذا سازمان ها باید در بالا بردن رضایت مشتریان خود تلاش کنند. عملکرد شرکت ایران خودرو نیز تحت تأثیر رضایت مشتریان قرار دارد، از طرفی زنجیره ارائه خدمات شرکت به مشتری شامل فرآیند فروش نیز می گردد و انتظار می رود که مشتریانی که از فرآیند فروش ناراضی هستند در رضایت آنها از کیفیت خودرو نیز نمود پیدا کند. از این رو پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر رضایت مشتریان از فرآیند فروش بر رضایت آنها از کیفیت خودرو انجام پذیرفته است. دو پرسشنامه مجزا برای نظر سنجی از مشتریان طراحی گردیده است و حجم نمونه ۵۰۱ نفر از مشتریان خودرو دنا می باشند که خودرو خود را در بهار سال ۹۴ تحویل گرفته اند. نتایج نشان می دهند که رضایت از فرآیند فروش تأثیر معناداری بر رضایت از کیفتیت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.