بررسی شاخص های انگیزشی فروشگاهی و اثر آن ها بر رفتار خریداران در فروشگاه (مورد مطالعه فروشگاه رفاه سنندج)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شاخص های انگیزشی فروشگاهی و اثر آن ها بر رفتار خریداران در فروشگاه (مورد مطالعه فروشگاه رفاه سنندج) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شاخص های انگیزشی فروشگاهی و اثر آن ها بر رفتار خریداران در فروشگاه (مورد مطالعه فروشگاه رفاه سنندج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شاخص های انگیزشی فروشگاهی و اثر آن ها بر رفتار خریداران در فروشگاه (مورد مطالعه فروشگاه رفاه سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شاخص های انگیزشی فروشگاهی و اثر آن ها بر رفتار خریداران در فروشگاه (مورد مطالعه فروشگاه رفاه سنندج) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی شاخص های محرک و انگیزشی فروشگاهی و اثر آن ها بر رفتار خریداران در فروشگاه با توجه بهوجود میانجی های شاخص احساسی- ادراکی در نقطه خرید و همچنین نقش تعدیلگری متغیر جمعیت شناختی می باشد. این پژوهش از لحاظ ماهیت کاربردی و در دسته تحقیقات توصیفی و از منظر زمانی مقطعی می باشد. جامعه آماری متشکل ازخریداران فروشگاه رفاه سنندج بوده که تعداد ۴۰۰ پرسشنامه میان آن ها توزیع گردید. برای بررسی داده و تحلیل فرضیه هااز نرم افزارهای IBM SPSS 20 و همچنین لیزرل استفاده گردیده است. نتایج نشان از تایید کلیه فرضیات تعریف شده دراین پژوهش و در نهایت تایید تاثیر انگیزاننده های فضای فروشگاهی بر رفتار های صورت گرفته خریدار در نقطه خرید دارد.همچنین بررسی ها نشان می دهد که شاخص سن و جنسیت از شاخص های متغیر جمعیت شناختی به عنوان تعدیل گر درمدل تاثیر گذار بوده اما شاخص درآمد نقش تعدیل گر را نمی تواند بازی نمیاد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.