بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر میزان نوآوری محصولات مطالعه موردی: شرکت پارس میل لنگ


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر میزان نوآوری محصولات مطالعه موردی: شرکت پارس میل لنگ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر میزان نوآوری محصولات مطالعه موردی: شرکت پارس میل لنگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر میزان نوآوری محصولات مطالعه موردی: شرکت پارس میل لنگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر میزان نوآوری محصولات مطالعه موردی: شرکت پارس میل لنگ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر میزان نوآوری محصولات در شرکت پارس میل لنگ انجام شد. پژوهش حاضر از نوع علی می باشد و از نظر هدف تحقیق، کاربردی است.جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان و کارگران شرکت پارس میل لنگ می باشند که تعدادشان ۲۹۶ نفر است. با توجه به فرمول کوکران حجم نمونه آماری ۱۶۶ نفر بدست آمد. در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای استفاده شده است. روش جمع آوری داده های تحقیق بصورت میدانی است و ابزار اصلی مورد استفاده در این تحقیق، پرسشنامه می باشد. پرسشنامه تحقیق توسط سیلوا و همکاران (۲۰۱۴) طراحی شده است. پرسشنامه تحقیق از روایی و پایایی برخوردار می باشد. داده ها در سطح توصیفی توسط فراوانی، میانگین و انحراف معیار با استفاده از جداول و نمودارها توصیف گردید. در سطح استنباطی با استفاده از مدل معادلات ساختاری به رد یا تأیید فرضیه های تحقیق پرداخته شد. داده های تحقیق توسط نرم افزارهای Spss و Amos تحلیل گردیدند. نتایج تحقیق نشان داد که مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری محصولات تأثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.