بررسی ارتباط سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی ارتباط سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی ارتباط سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی ارتباط سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج) :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش بررسی ارتباط بین سیستم اطلاعات بازاریابی و دانش مشتری در شرکتهای مستقر درشهرک های صنعتی شهرستان سنندج می باشد. در این پژوهش برای جمع آوری داده های متغیر مستقل از پرسشنامهاستاندارد مطالعه حیدری (۱۳۹۰) و برای سنجش متغیر وابسته از پرسشنامه تیسنگ (۲۰۱۲) استفاده شده است.پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، پژوهشی توصیفی از نوع پیمایشی است.جامعه آماری این پژوهش کارکنان شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی شهرستان سنندج می باشد و از اینجامعه تعداد ۲۳۵ نفر از کارکنان به روش نمونه گیری تصادفی در دسترس مورد بررسی قرار گرفتند. برای تحلیلداده های پژوهش از آزمون همبستگی اسپیرمن و تحلیل رگرسیون خطی ساده با استفاده از نرم افزار SPSSاستفاده گردید. بر این اساس نتایج بدست آمده حاکی از آن است که سیستم اطلاعات بازاریابی بردانش مشتریتأثیر معنی دار و مستقیمی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.