ارزیابی تطبیقی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان (مطالعه مودی :شعب بانک های دولتی و خصوصی شهر تهران)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تطبیقی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان (مطالعه مودی :شعب بانک های دولتی و خصوصی شهر تهران) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تطبیقی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان (مطالعه مودی :شعب بانک های دولتی و خصوصی شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تطبیقی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان (مطالعه مودی :شعب بانک های دولتی و خصوصی شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تطبیقی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان (مطالعه مودی :شعب بانک های دولتی و خصوصی شهر تهران) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله ارزیابی تطبیقی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی:شعب بانک های خصوصی و دولتی شهرتهران) می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریان بانکهای خصوصی شهر تهران است که نا محدود می باشد که با استفادهاز روش نمونه گیری خوشه ای و تصادفی متناسب با حجم جامعه و از طریق فرمول کوکران نهایتاً ۳۹۳ آماره انتخاب شدند. ابزاراندازه گیری دو پرسشنامه یکی شامل متغییرهای مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت مشتری، ادراک مشتریان از کیفیت خدمات وپرسش نامه دوم شامل وفاداری مشتریان است که روایی و وپایایی آن محاسبه شده است. اطلاعات جمع شده از نمونه آماری توسطنرم افزار SPSS و LISREL و با استفاده از روش های آمار توصیفی و همچنین آزمون های آمار استنباطی مورد تجزیه و تحلیلقرار گرفتند. نتایج بدست آمده نشان می دهد بین متغییرهای مستقل (مدیریت ارتباط با مشتری، رضایت مشتری و ادراکمشتریان از کیفیت خدمات) و متغییر وابسته (وفاداری مشتریان) رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.