تاثیر آموزش تفکر انتقادی ب یاد گیری خود راهبری در ناشنوایان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر آموزش تفکر انتقادی ب یاد گیری خود راهبری در ناشنوایان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر آموزش تفکر انتقادی ب یاد گیری خود راهبری در ناشنوایان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش تفکر انتقادی ب یاد گیری خود راهبری در ناشنوایان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر آموزش تفکر انتقادی ب یاد گیری خود راهبری در ناشنوایان :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
هدف این پژوهش تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر یادگیری خودراهبر در افراد ناشنوا بود. جامعه آماری پژوهش، افراد ناشنوا آموزشگاه پندار کرمانشاه بودند. که از بین آنها ۳۰ نفر از افراد ناشنوا انتخاب شدند و سپس به طور تصادفی به دو گروه، گواه و آزمایش تقسیم شدند. گروه آزمایش در زمینه تفکر انتقادی در۸ جلسه مورد آموزش قرار گرفتند. و با توجه به اینکه طرح تحقیق پیش آزمون و پس آزمون با گروه گواه بود، ابزار اندازه گیری یادگیری خود راهبر )مقیاس فیشر و همکاران ۲۰۰۱ در دو نوبت قبل و بعد از آموزش تفکر انتقادی اجرا شد. داده های حاصل از پیش آزمون و پس آزمون با استفاده از تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان دهنده ی تاثیر معنا دار تفکر انتقادی بر میزان خودراهبر کل و مولفه های آن (خود مدیریتی، رغبت برای یادگیری، خود کنترلی) بود. با توجه به تحلیل داده ها، آموزش تفکر انتقادی میزان یادگیری خودراهبر کل و مولفه های آن (خود مدیریتی، رغبت برای یادگیری و خودکنترلی) را افزایش می دهد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.