بررسی نقش پایگاه اجتماعی – اقتصادی مؤثر بر نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان (مطالعه ی موردی دانش آموزان دبیرستانهای تیزهوشان کاشان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش پایگاه اجتماعی – اقتصادی مؤثر بر نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان (مطالعه ی موردی دانش آموزان دبیرستانهای تیزهوشان کاشان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش پایگاه اجتماعی – اقتصادی مؤثر بر نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان (مطالعه ی موردی دانش آموزان دبیرستانهای تیزهوشان کاشان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش پایگاه اجتماعی – اقتصادی مؤثر بر نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان (مطالعه ی موردی دانش آموزان دبیرستانهای تیزهوشان کاشان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش پایگاه اجتماعی – اقتصادی مؤثر بر نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان (مطالعه ی موردی دانش آموزان دبیرستانهای تیزهوشان کاشان) :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
این پژوهش به منظور بررسی نقش پایگاه اجتماعی و اقتصادی مؤثر بر نحوه گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان دبیرستان های تیزهوشان شهر کاشان انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل ۱۷۴ نفر (۸۸ پسر و ۸۶ دختر)از دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه و دخترانه تیزهوشان در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ میباشد که با استفاده از فرمول کوکران، تعداد۱۲۰ نفر ۶۱ پسر و ۵۹ دختر از آنان به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. متغیرهای مستقل که ارتباط آنها با میزان اوقات فراغت سنجیده شده است عبارتند از: پایگاه اجتماعی اقتصادی (تحصیلات و شغل و الدین )جنسیت نوع مدرسه به منظور بررسی ارتباط بین پایگاه اجتماعی و اقتصادی بر نحوه گذران اوقات فراغت از ابزار پرسشنامه استفاده و ضریب پایایی آلفای کرونباخ کلیه گویه های این آزمون، بالاتر از ۷۰% محاسبه شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که بین میزان برخی از عوامل اجتماعی و محیطی در گذران اوقات فراغت رابطه معناداری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.