بررسی تحلیلی و نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تحلیلی و نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تحلیلی و نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تحلیلی و نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تحلیلی و نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر سعی در بیان و بررسی مطالعات ساختاری و شناخت و تحلیل سمانتیک )چند معنایی( بودن پیام های بصری به لحاظ نشانه شناسی و ارتباطات فرهنگی و گسترش ارتباط بین تصویر و هویت با استناد به نمونههایی از تبلیغات محیطی و ارائه ارتباط بین مفهوم و معنا از یک طرف و هویت و نشانه از طرف دیگر پرداخته که هدف اصلی بررسی اثر تصویری می باشد در بخش دوم انواع روش های شناخت و بررسی عوامل تصویری، ایده بیان، و نشانه شناسی معرفی و در جدول های طبقه بندی شده ارائه می گردد و به ترکیب مطالعات نظری با اصول عملی و علمی پرداخته می شود. در بخش نتیجه گیری کارآمدی روش شناخت معانی سمانتیک و ارتباط آن با نشانه شناسی و تحلیل روابط ساختار و معانی اصلی تصویر می باشد که نتایج حاصل از این روش به تحلیل پیام، خلق اثر، گیرنده (مخاطب) و زمینه های فرهنگی اجتماعی اشاره می کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.