ارزیابی متغیرهای مؤثر بر ایمنی راههای دو خطه دو طرفه بین شهری به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی متغیرهای مؤثر بر ایمنی راههای دو خطه دو طرفه بین شهری به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی متغیرهای مؤثر بر ایمنی راههای دو خطه دو طرفه بین شهری به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی متغیرهای مؤثر بر ایمنی راههای دو خطه دو طرفه بین شهری به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی متغیرهای مؤثر بر ایمنی راههای دو خطه دو طرفه بین شهری به روش تحلیل سلسله مراتبی AHP :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هر ساله تعداد زیادی از هموطنان در جاده های کشور جان خود را از دست می دهند لذا، کاهش نرخ و شدت تصادفات یکی از اهداف اصلی متولیان حمل ونقل محسوب می گردد. بررسی تحلیلی رکوردهای تصادفات و کشف فاکتورهای موثر می تواند سهم قابل توجهی در کاهش شدت تصادفات و بهبود ایمنی داشته باشد. تحقیق حاضر به منظور ارزیابی متغیرهای مؤثر بر ایمنی راههای دو خطه دو طرفه بین شهری به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP ) صورت گرفته است. برای رسیدن به هدف پارامترهای تاثیر گذار برای ایمنی راههای دوخطه دوطرفه در بروز تصادفات شناسای و سپس به روش( AHP ) اولویت بندی گردیده اند. در این پژوهش سه معیار اصلی به منظور اولویت های ارزیابی متغیرهای موثر بر ایمنی راه های دو خطه دوطرفه بین شهری شناسایی شده است. خصوصیات هندسی راه با وزن نسبی ۰/۵۷۲ بیشترین اهمیت را دارد ویژگی های ترافیکی با وزن نسبی ۰/۲۳۳ در اولویت بعدی قرار دارد ویژگی های محیطی با وزن نسبی ۰/۱۹۵ در اولویت سوم قرار دارد. براساس نتایج به دست آمده از اولویت بندی معیارهای فرعی با استفاده از نظر خبرگان و نرم افزار Expert Choice نتایج به دست آمده معیار فرعی شعاع قوس با وزن نسبی معادل ۰/۱۰۵ بالاترین رتبه برخوردار گریده است. زیرمعیارهای سرعت طرح و تامین بربلندی به ترتیب با وزن های نسبی ۰/۰۸۷ , ۰/۰۸۳ اولویت دوم و سوم قرار گرفته اند معیارهای فرعی شرایط جوی و زیبا سازی بدنه راه با وزن های نسبی ۰/۰۱۷ , ۰/۰۱۱ الویتهای ۲۰ , ۲۱ را در میان ۲۱ زیر معیار مورد بررسی به خود اختصاص داده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.