تخمین کیفیت سرویس در VOIP با بکارگیری توامان ویژگیهای گفتاروشبکه


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تخمین کیفیت سرویس در VOIP با بکارگیری توامان ویژگیهای گفتاروشبکه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تخمین کیفیت سرویس در VOIP با بکارگیری توامان ویژگیهای گفتاروشبکه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تخمین کیفیت سرویس در VOIP با بکارگیری توامان ویژگیهای گفتاروشبکه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تخمین کیفیت سرویس در VOIP با بکارگیری توامان ویژگیهای گفتاروشبکه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

کیفیت صوت براثرانتقال روی شبکه تحت تاثیرقرار میگیرد روشهای مختلف عملی و نظری Intrusive Non–intrusive برای ارزیابی کیفیت مطرح شده اند درروش عملی بانجام تست شنیداری سیگنال صوتی شنودشده و کیفیت صوت براساس فاکتور MOS پیش بینی میشود درمقابل روشهای نظری که برای ارزیابی کیفیت ازفرمولها و محاسبات ریاضی استفاده می کنند دراین مقاله به بررسی و ارزیابی کیفیت صوت بااستفاده ازمتغیرهای تاثیر گذار می پردازیم دراکثرروشهای فقط ازویژگیهای شبکه برای تخمین و ارزیابی کیفیت صوت استفاده شده دراین مقاله ازویژگیهای شبکه و ویژگیهای گفتارتواما استفاده میشود ضرایب مل کپستروم و نرخ سیگنال به نویزقطعه ای به عنوان ویژگیهای گفتار و نرخ گم شدن بسته ها به عنوان ویژگیهای شبکه مورداستفاده دراین روش می باشند دراین روش ازکدینگ iLBC و مدل گیلبرت دوحالته برای مدلکردن گم شدن بسته ها استفاده شده است دراین مقاله هفت معیار SNR Seg ، llr_mean ، wss_dist ، pesq_mos ، Csig ، Cbak ، Cov جهت بررسی مدلسازی و ازیابی کیفیت به کارمیرود ارزیابیهای انجام گرفته نشان میدهد روش پیشنهادی درتخمین معیار مورد ارزیابی عملکرد بهتری نسبت به سایرروشها دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.