روشهای ابتکاری در کتابداری و مدیریت دانش مشتری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روشهای ابتکاری در کتابداری و مدیریت دانش مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روشهای ابتکاری در کتابداری و مدیریت دانش مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روشهای ابتکاری در کتابداری و مدیریت دانش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روشهای ابتکاری در کتابداری و مدیریت دانش مشتری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

از انجا که هویت وجدی کتابخانه های عمومی به کاربران مشتریان آن چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی بستگی دارد تلاش اصلی این گوه کتابخانه ها باید به این مسئله متمرکز باشد استفاده از روش های نو و ابتکاری در جذب کاربران به تعداد هرچه بیشتر و با کیفیت در واقع می تواند با حفظ هویت آنها کمک نماید در این مقاله که با هدف بررسی روش های ابتکاری کتابداری در مدیریت دانش مشتری انجام می گیرد روش کتابداری کتابخانه تلفنی شهر آفتاب به عنوان مطالعه موردی در نظر گرفته شده و عملکرد آن به عنوان یک تجربه موفق در جذب مشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است نتیجه این بررسی نشان می دهد که روش بکار گرفته شده در آن کتابخانه در فاصله زمانی سال های ۸۳تا۸۸ که تعداد ۸۷۰۰ نفر در گروه سنی ۸ تا ۱۸ سال و فقط در محدوده منطقه ۱۵ شهر تهران عضو شده و تعداد ۳۶۰۰۰عنوان کتاب به امانت داده شده است روشی نوآورانه و کاملا موفق بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.