تاثیر نقش مدل های آموزش کارآفرینی متمرکز و غیرمتمرکز با رویکرد های نوین در آموزش های علمی کاربردی و ایجاد اشتغال در کشور با روش دلفی فازی و رگرسیون چندگانه مطالعه موردی: مرکز جامع آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر نقش مدل های آموزش کارآفرینی متمرکز و غیرمتمرکز با رویکرد های نوین در آموزش های علمی کاربردی و ایجاد اشتغال در کشور با روش دلفی فازی و رگرسیون چندگانه مطالعه موردی: مرکز جامع آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر نقش مدل های آموزش کارآفرینی متمرکز و غیرمتمرکز با رویکرد های نوین در آموزش های علمی کاربردی و ایجاد اشتغال در کشور با روش دلفی فازی و رگرسیون چندگانه مطالعه موردی: مرکز جامع آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نقش مدل های آموزش کارآفرینی متمرکز و غیرمتمرکز با رویکرد های نوین در آموزش های علمی کاربردی و ایجاد اشتغال در کشور با روش دلفی فازی و رگرسیون چندگانه مطالعه موردی: مرکز جامع آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر نقش مدل های آموزش کارآفرینی متمرکز و غیرمتمرکز با رویکرد های نوین در آموزش های علمی کاربردی و ایجاد اشتغال در کشور با روش دلفی فازی و رگرسیون چندگانه مطالعه موردی: مرکز جامع آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

یکی از نیازهای جامعه که زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند, ایجاد بستر مناسب برای آموزشهای مهارتی و زمینه سازی برای انتقال فناوری های نوین می باشد که به عنوان مأموریت دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام گردیده است. برای ارتقاء آموزشهای مهارتی دانشجویان و ایجاد زمینه اشتغال درکشور، برنامه های آموزش مهارتی می تواند به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز عمل کند. این تحقیق پیمایشی, از منظر هدف، کاربردی است و نقش مدل های آموزش کارآفرینی متمرکز و غیرمتمرکز با رویکردهای نوین در آموزشهای مهارتی از طریق مصاحبه با خبرگان و نیز تحقیقات معتبر پیشین شناسایی و سپس ازطریق مجموعه های فازی کلیه متغیرهای زبانی و کیفی به اعداد کمی تبدیل و نهایتا ازطریق روش مرکزثقل, رتبه بندی نهایی از مدل ها انجام شده است. درتحلیل فازی جامعه آماری شامل کارشناسان و خبرگان که در زمینه آموزش های مهارتی دارای سوابق بالایی هستند، برای تاثیر کلیه متغیرهای مستقل بر آموزش های مهارتی از رگرسیون چندگانه استفاده شد. در تحلیل رگرسیون, جامعه آماری شامل ۰۲۲ نفر از کارمندان واساتید و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران انتخاب شدند، شامل ۶۶ نفر از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده افراد نمونه انتخاب شدند. نتایج نشان داد که در مدل های آموزش کارآفرینی غیرمتمرکز و متمرکز منابع مالی مهمترین عامل تاثیرگذار بر آموزشهای مهارتی محسوب می شود. در حالی که سایر فاکتورها مانند تامین اساتید و تدریس، فراگیران، تحقیق و توسعه و دانشکده, تاثیر مستقیم و همچنین اشتغال تاثیرغیر مستقیم بر آموزشهای مهارتی دارند. بین آموزشهای مهارتی و متغیرهای آموزش کارآفرینی متمرکز و غیرمتمرکز رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.