اولویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمر با استفاده از تکنیکAHP فازی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمر با استفاده از تکنیکAHP فازی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمر با استفاده از تکنیکAHP فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمر با استفاده از تکنیکAHP فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر بر فروش بیمه عمر با استفاده از تکنیکAHP فازی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

زمینه: بیمه عمر قراردادی است که به موجب آن بیمه گر در مقابل دریافت حق بیمه، متعهد می شود که در صورت فوت بیمه شده یا در صورت زنده ماندن او در موعد تعیین شده در قرارداد، مبلغ بیمه تعیین شده را به بیمه گذاربیمه شده یا استفاده کننده تعیین شده از سوی او بپردازد. هدف: هدف اصلی مقاله تعیین عوامل مؤثر بر فروش بیمه عمر در نمایندگی های بیمه آسیا در مازندران و الویت بندی آنها با استفاده از تکنیک FAHP است روش: جامعه آماری ۱۰ نفر از خبرگان نمایندگی های بیمه آسیا در مازندران بوده اند که بر این اساس پرسشنامه مرتبط با موضوع طراحی، سپس با جمع آوری دادههای مورد نیاز به اولویت بندی شاخص ها و تبیین مدل پرداخته شده است . یافته ها: از بین شاخص های تأثیرگذار بر فروش بیمه عمر روش مشارکتی، رتبه اول، روش مشاوره ای رتبه دوم، روش سیستمی، رتبه سوم، روش رابطه ای، رتبه چهارم، روش مشتری گرا رتبه پنجم، روش متقاطع رتبه ششم و روش انطباقی، رتبه هفتم از نظر خبرگان نمایندگی های بیمه آسیا در مازندران بوده اند نتیجه گیری: یکی از مهمترین پوشش های بیمه ای صنعت بیمه، بیمه های اشخاص و بالاخص بیمه عمر می باشد و دلیل اهمیت این نوع بیمه در ارتباط مستقیم آن با انسان نهفته است که در سایر بیمه ها این ارتباط غیر مستقیم است. با توجه به اهمیت دو روش فروش مشاوره ای و مشارکتی پیشنهاد می شود تمرکز اصلی برنامه های آموزشی بر تقویت این دو روش باشد، تا فروش، اثربخشی بیشتری داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.