مدیریت دانش مشتریان در جهت وفاداری به بنگاه از طریق جمعسپاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدیریت دانش مشتریان در جهت وفاداری به بنگاه از طریق جمعسپاری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدیریت دانش مشتریان در جهت وفاداری به بنگاه از طریق جمعسپاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت دانش مشتریان در جهت وفاداری به بنگاه از طریق جمعسپاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدیریت دانش مشتریان در جهت وفاداری به بنگاه از طریق جمعسپاری :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
امروزه بنگاههای اقتصادی بیشتر از اینکه به دنبال جذب مشتری باشند در پی نگهداشت مشتریان خود و تبدیل آنها به مشتریان وفادار هستند. وفاداری مشتریان معمولاً ناشی از ارزشها و حسی است که بنگاه آن را به مشتریان خود انتقال داده و از این طریق آنان را به خود وابسته نموده است. بنابراین بنگاهها به این سمت حرکت میکنند که مشتریان علاوه بر مصرف کننده تولید کننده نیز باشند و به عنوان همکار بیرونی ایفای نقش کنند. در این مقاله روشی بر اساس روش جمعسپاری ارائه شده که با مدیریت دانش مشتریان، آنها را در توسعه محصول مشارکت میدهد. درواقع ما از دانش خود مشتری جهت وفاداری استفاده مینماییم. این روش از کسب دانش مشتری نه تنها بنگاه را در جهت بهبود کیفیت محصولات و همچنین توسعه کسب و کار توانمند میسازد بلکه وفاداری مشتریان را نیز به همراه خواهد داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.