تکنولوژی های نوین ارتباطی درشکل دهی مدیریت دانش و افکارعمومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تکنولوژی های نوین ارتباطی درشکل دهی مدیریت دانش و افکارعمومی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تکنولوژی های نوین ارتباطی درشکل دهی مدیریت دانش و افکارعمومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تکنولوژی های نوین ارتباطی درشکل دهی مدیریت دانش و افکارعمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تکنولوژی های نوین ارتباطی درشکل دهی مدیریت دانش و افکارعمومی :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف اصلی این مقاله بررسی نقش تکنولوژی های نوین ارتباطی مبتنی بروب ۲.۰ درشکل دهی مدیریت دانش و افکار عمومی است باتوجهب ه مدل ارایه شده دراین مقاله سعی شده است نقش برجسته ی رسانه های اجتماعی درارتباط با مدیریت دانش و مهارتهای یادگیری و افکارعمومی و تاثیرآن برانتشار دانش به ویژه دانش ضمنی بیان گردد براساس یافته های پژوهش محققان مدیران و کسانی که تمایل به انتشار اطالعات و یا ایجادوتوسعه دانش افارد دارند می بایست باتوجه به ویژگیهای مخاطبان شبکه های اجتماعی موردنظر را برگزینند لذا باتوجه به اینکه بهترین تجربیات افراد ازطریق شبکه های ارتباطی غیررسمی منتقل میشود ضروری است نسبت به این کانالهای ارتباطی جهت توزیع دانش بی توجه نبود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.