تعیین تاثیر مدیریت دانش برکیفیت خدمات و نوآوری سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهرشیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تعیین تاثیر مدیریت دانش برکیفیت خدمات و نوآوری سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهرشیراز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تعیین تاثیر مدیریت دانش برکیفیت خدمات و نوآوری سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهرشیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین تاثیر مدیریت دانش برکیفیت خدمات و نوآوری سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهرشیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تعیین تاثیر مدیریت دانش برکیفیت خدمات و نوآوری سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهرشیراز :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
اساسی ترین مشخصه سازمان های هوشمند قرن بیست و یکم تاکید بردانش و اطلاعات است برخلاف سازمان های گذشته سازمان های امروزی دارای تکنولوژیهای پیشرفته بوده نیازمند کسب مدیریت و بهره برداری ازدانش و اطلاعات به منظور بهبود کارایی مدیریت و پیگیری تغییرات پایان ناپذیر هستند دانش ابزار قدرتمندی است که میتواند تغییرات را درجهان بهو جود آورده و نوآوریها را ممکن سازد همچنین اززمانی که نقش خدمات درزندگی روزمره اشکار شد مقوله کیفیت خدمات نیز به عنوان مشخصه اصلی رقابت بین سازمان ها موردتوجه قرارگرفت بطوریکه توجه به کیفیت خدمات سازمان را ازرقبایش متمایز ساخته و سبب کسب مزیت رقابتی میشود پژوهش حاضربه تعیین تاثیر مدیریت دانش برکیفیت خدمات ونواوری سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهرشیراز پرداخته است روش اجرای پژوهش حاضرتوصیفی پیمایشی غیرازمایشی و طرح پژوهشی ازنوع همبستگی و روش گرداوری اطلاعات نیز میدانی و کتابخانه ای بوده است این پژوهش ازنظر هدف پژوهشی کاربردی محسوب میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.