تبیین فرایند مدیریت دانش بالینی درپرستاران: یک مطالعه گراندد تئوری


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین فرایند مدیریت دانش بالینی درپرستاران: یک مطالعه گراندد تئوری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین فرایند مدیریت دانش بالینی درپرستاران: یک مطالعه گراندد تئوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین فرایند مدیریت دانش بالینی درپرستاران: یک مطالعه گراندد تئوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین فرایند مدیریت دانش بالینی درپرستاران: یک مطالعه گراندد تئوری :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف ازاین مطالعه تبیین فرایند مدیریت دانش بالینی درپرستاران براساس مطالعه گراندد تئوری می باشد این مطالعه یک پژوهش کیفی براساس رویکرد گرانددتئوری بانسخه ی اشتراوس و کوربین میباشد روش جمع اوری اطلاعات مصاحبه های عمیق نیمه ساختاریافته بود تجزیه و تحلیل داده ها همزمان با جمع آوری آنها و براساس روش اشتراوس و کوربین درسه مرحله کدگذاری باز محوری و انتخابی انجام شد تعداد ۲۴مصاحبه بامشارکت کنندگان انجام شد تجزیه وتحلیل مقایسه ای و مداوم داده ها منجر به شکل گیری ۶طبقه محوری شد که شامل غنی سازی تجربه فرهنگ سازمانی کم توجهی به تولید و انتشاردانش درپرستاران ضعف مستندسازی علمی درپرستاران سختی شرایط کار دستیابی به بلوغ حرفه ای پرستار و اثربخشی محرکهای درونی ـ محیطی بودند تجزیه و تحلیل بیشتر درمرحله کدگذاری انتخابی نشان داد که غنی سازی تجربه متغیر مرکزی درارتباط با مدیریت دانش بالینی درپرستاران می باشد که خود ازسه تم اصلی جستجوی دانش توسعه تجارب شخصی و تعامل علمی تشکیل شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.