بررسی رابطه هوشمعنوی و خلقدانش در پژوهشکده سامانههای فضانوردی دانشگاه صنعتی شریف


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه هوشمعنوی و خلقدانش در پژوهشکده سامانههای فضانوردی دانشگاه صنعتی شریف دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه هوشمعنوی و خلقدانش در پژوهشکده سامانههای فضانوردی دانشگاه صنعتی شریف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه هوشمعنوی و خلقدانش در پژوهشکده سامانههای فضانوردی دانشگاه صنعتی شریف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه هوشمعنوی و خلقدانش در پژوهشکده سامانههای فضانوردی دانشگاه صنعتی شریف :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در عصر حاضر،دانش از ارزشمندترین سرمایههای انسانی محسوب میشود. بنابراین خلقدانش از مهمترین وظایف بخشهای پژوهشی به شمار میرود. یافتن عوامل تاثیرگذار بر خلقدانش به بهبود هرچه بیشتر این مولفه کمک میکند. هدف پژوهش حاضر بررسی رابطهی هوشمعنوی و خلقدانش است. نمونهی آماری انتخاب شده، ۰۸ نفر از پژوهشگران پژوهشکدهی سامانههای فضایی دانشگاه صنعتی شریف بوده است.جمعآوری اطلاعات از طریق پرسشنامه انجام گرفته است. پرسشنامهی مورد استفاده دارای روایی و پایایی معادل ۱.۲۱ درصد بود که از طریق محاسبهی آلفای کرونباخ بدست آمده بود.به منظور آزمون فرضیههای تحقیق از ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید.یافتهها نشان داد که هوشمعنوی با ضریب همبستگی ۸۲۰۰۰ در سطح یک درصد با خلق دانش رابطهی مثبت دارد. همچنین هرچهار مولفهی تفکرانتقادی، تولید معنا، آگاهی، توسعه حالت آگاهی به ترتیب با ضریب همبستگی ۸۲۰۰۰ در سطح معنیداری یک درصد، ۸۲.۰۰ در سطح معنیداری پنج درصد، ۸۲.۰۱ در سطح معنیداری پنج درصد، ۸۲۱.۰ در سطح معنیداری یک درصد با خلقدانش رابطهی مثبت دارند.برای بررسی تاثیر مولفههای هوشمعنوی بر خلقدانش از رگرسیون چندگانه استفاده شد که براساس آن این نتیجه حاصل این شد که متغیر توسعه حالت آگاهی بیش از سایر متغیرها بر خلقدانش تاثیر میگذارد.در پایان نتیجهگیری شده است که هرگونه ارتقا در خلق دانش در سطح جامعه آماری مورد مطالعه میتواند از طریق توجه به هوشمعنوی و مولفههای چهارگانهی آن عملی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.