بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و داده کاوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و داده کاوی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و داده کاوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و داده کاوی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
دردنیای تجارت امروز وباتوجه به دیدگاه مشتری محوری بجای محصول محوری افزایش رقابت و افزایش گزینه ها سازمان ها جهت افزایش مزیت رقابتی خود و کشف فرصتهای موجود دربازار نیازمند استفاده ازفناوریهای جدید مانند انبار داده و داده کاوی جهت کشف دانش و شناخت گروه های مختلف مشتریان و الگوهای خرید آنها و دستیابیبه دانش درمورد مشتریان و مدیریت ارتباط بامشتریان هستند چرا که بسیاری ازبینشهای موثربازاریابی تحت شناخت مشتریان و دانش درموردآنهاست و بازاریابی مبتنی بردانش میتواند به تقویت خلاقیت توان هماهنگ شدن باتغییرات و کسب سهم چشمگیری ازبازار کمک کند مدیریت دانش نقش عظیمی درآینده سازمان ها دارد دراین مقاله بطور مختصر به چگونگی کشف دانش ازداده های عظیم بااستفاده ازتکنیک داده کاوی می پردازیم و سپس به ارایه راهکارهایی جهت استفاده ازدانش کشف شده و مدیریت دانش دربازاریابی خواهیم پرداخت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.