ارائه چارچوبی به منظور تبیین عوامل کلیدی موثربرموفقیت استقرار مدیریت دانش مشتری دربانکهای تجاری خصوصی ایران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه چارچوبی به منظور تبیین عوامل کلیدی موثربرموفقیت استقرار مدیریت دانش مشتری دربانکهای تجاری خصوصی ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه چارچوبی به منظور تبیین عوامل کلیدی موثربرموفقیت استقرار مدیریت دانش مشتری دربانکهای تجاری خصوصی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه چارچوبی به منظور تبیین عوامل کلیدی موثربرموفقیت استقرار مدیریت دانش مشتری دربانکهای تجاری خصوصی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه چارچوبی به منظور تبیین عوامل کلیدی موثربرموفقیت استقرار مدیریت دانش مشتری دربانکهای تجاری خصوصی ایران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

مدیریت دانش مشتری یکی ازمباحثی است که درسالهای اخیر بسیارموردتوجه قرارگرفته است منافع و مزایای مدیریت دانش مشتری باعث ایجادجاذبه نسبت به این موضوع شده و به رغم مزایایی که مدیریت دانش مشتری دارد به دلیل بی توجهی به عوامل کلیدی موفقیت بسیاری ازپروژه های آن با شکست مواجه میشوند درعین حال بسیاری ازسازمان هایی که مبادرت به کارگیری مدیریت دانش مشتری نموده اند با این مشکل مواجه شده اند که چگونه میتوان مدیریت دانش مشتری را درسازمان مستقر کرد بنابراین استقرار موفق مدیریت دانش مشتری نیازمند چارچوبی است که بااتخاذنگاهی جامع به عوامل کلیدی موفقیت نواقص تحقیقات فعلی را نیزبرطرف سازد باتوجه به مشکلات موجود سازمان ها درزمینه استقرار مدیریت دانش مشتری و نواقص مطالعات موجود این تحقیق بابه کارگیری روش تحقیق آمیخته درمرحله کیفی به تدوین چارچوبی به منظور تبیین عوامل کلیدی موفقیت استقرار مدیریت دانش مشتری پرداخته و درمرحله دوم مرحله کمی اعتبار هریک ازعوامل شناسایی شده درمرحله اول را مورد بررسی قرارداده است نتایج این تحقیق میتواند آگاهی محققین این حوزه رادرخصوص عوامل کلیدی موفقیت استقرار مدیریت دانش مشتری افزایش دهد و به استقرار موفقیت آمیز آن بیانجامد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.