کاربرد تئوری طراحی عصبی وبسایت در طراحی درگاه اینترنتی مغز پسند


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد تئوری طراحی عصبی وبسایت در طراحی درگاه اینترنتی مغز پسند دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد تئوری طراحی عصبی وبسایت در طراحی درگاه اینترنتی مغز پسند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد تئوری طراحی عصبی وبسایت در طراحی درگاه اینترنتی مغز پسند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد تئوری طراحی عصبی وبسایت در طراحی درگاه اینترنتی مغز پسند :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه، زندگی فردی و اجتماعی انسان بیش از پیش در فضای مجازی جریان دارد. درگاه های اینترنتی مدخل ارتباطی سازمان یا یک کسب و کار با مخاطبین یا ذینفعان یا مشتریان آن شده است. از این رو مواجهه و برخورد نخست مشتری با سازمان در فضای مجازی از مجرایدرگاه اینترنتی بنگاه شکل میگیرد. در ادبیات بازاریابی تاکید زیادی بر این برخورد نخست و تاثیر زیاد آن بر ذهنیت مشتری میشود. از این رو، امروزه نحوه طراحی و سازماندهی درگاهاینترنتی یک بنگاه، در زمره عوامل رقابتی محسوب شده و می تواند مزیت رقابتی برای شرکتها به شمار آید. تئوری بازاریابی عصبی که برداشتی از کارکرد مغز انسان و نورونها )اعصاب( درزمینه بازاریابی است در حوزه طراحی سایت های اینترنتی نیز توسعه یافته و تئوری طراحی عصبی را شکل داده است. در این مقاله، ضمن واکاوی مبانی نظری و ابعاد این تئوری، الزامات وکاربردهای آن در طراحی درگاههای اینترنتی به ویژه سایتهای حوزه تجارت الکترونیکی بررسی شده و در پایان نکاتی کاربردی و راهنما بر اساس تئوری سلسه مراتب نیازهای مازلو، تئوری رنگ ها و استفاده از تصاویر و غیره برای طراحی یک درگاه اینترنتی مغزپسند پیشنهاد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.