شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی:واحد خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی:واحد خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی:واحد خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی:واحد خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی AHP مطالعه موردی:واحد خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در سالهای اخیر، توجه زیادی به نیازهای مشتریان در رابطه با سطوح کیفیت خدمات شده است. سطوح بالای ارائه ی خدمات به مشتریان به عنوان ابزاری در جهت نیل به مزیت های رقابتی استفاده می شود.هدف از انجام این پژوهش شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در واحد خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی AHP می باشد. در این پژوهش پنج بعد عوامل مدیریتی-سازمانی، عوامل فرایندی، عوامل برنامه ریزی، عوامل مرتبط با کارکنان و عوامل محیطی بوسیله مدلAHPدر جامعه خبرگان مورد بررسی قرار گرفت و الویت بندی شد. نتایج بدست آمده از پژوهش نشان می دهد: عوامل مدیریتی-سازمانی با اختصاص رتبه۰/۴۸۹ به خود دارای بالاترین الویت و در الویت اول، عوامل برنامه ریزی با بدست آوردن رتبه۰/۲۸۶در الویت دوم، عوامل فرایندی با بدست آوردن رتبه۰/۱۲۶ در الویت سوم، عوامل محیطی با بدست آوردن رتبه۰/۰۵۳ درالویت چهارم و سرانجام عوامل مرتبط با کارکنان با رتبه ۰/۰۴۶ دارای پائین ترین الویت در بین عوامل موثر بر کیفیت خدمات از نگاه خبرگان می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.