بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان بانک مسکن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان بانک مسکن دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان بانک مسکن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان بانک مسکن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر تبلیغات دهان به دهان از طریق کیفیت ارتباط درمیان مشتریان بانک مسکن :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تاثیر مشتری گرائی، رابطه گرائی، تعامل و ویژگیهای کارکنان بر کیفیت ارتباط و در نتیجه تبلیغات دهان به دهان می باشد. جامعه آماری درپژوهش حاضر، مشتریان بانک مسکن در شهررشت می باشند که تعداد ۵۹۳ نفر به عنوان نمونه نهائی تحقیق انتخاب شدند. روش نمونه گیری مورد استفاده در این تحقیق، روش نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس است. ابزار جمع آوری داده ها نیز پرسشنامه ای شامل ۷۲گویه می باشد. به منظور بررسی روابط ساختاری از الگوی مدل یابی معادلات ساختاری با تاکید بر روش بیشینه درست نمائی بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد که مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل و ویژگیهای کارکنان تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه دارند. همچنین مشخص شد کیفیت رابطه تاثیر مثبتی بر تبلیغات دهان به دهان دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.