بررسی عوامل مؤثر بر بهبود سازمانی در چارچوب ابعاد ارزیابی عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک سپه در استان مازندران)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر بهبود سازمانی در چارچوب ابعاد ارزیابی عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک سپه در استان مازندران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر بهبود سازمانی در چارچوب ابعاد ارزیابی عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک سپه در استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر بهبود سازمانی در چارچوب ابعاد ارزیابی عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک سپه در استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر بهبود سازمانی در چارچوب ابعاد ارزیابی عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک سپه در استان مازندران) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق، بررسی تأثیر ابعاد ارزیابی عملکرد بر کارکنان بر بهبود سازمانی در شعب بانک سپه دراستان مازندران میباشد. تحقیق حاضر برحسب هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری دادهها، توصیفیاز نوع پیمایشی میباشد. از نظر روش تجزیه و تحلیل دادهها نیز، از نوع همبستگی و معادلات ساختاری محسوب میگردد. بهاینمنظور، براساس نمونهگیری بهصورت تصادفی، نمونهای معادل ۳۹۶ نفر انتخابشده و با استفاده از پرسشنامه ۱۶ سؤالی اقدام به جمعآوری اطلاعات گردید و نتایج حاصل، نشان میدهد ابعاد ارزیابی عملکرد تأثیر معناداری بر بهبود سازمانی در جامعه آماری مورد اشاره داشته که بهترتیب بیشترین میزان تأثیر عبارتند از: آگاهی از محتوای شغل ، آگاهی از اهداف ارزیابی و ارزیابی واقعی .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.