بررسی رابطه گمرک الکترونیک و رضایتمندی ارباب رجوع در گمرکات استان مازندران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه گمرک الکترونیک و رضایتمندی ارباب رجوع در گمرکات استان مازندران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه گمرک الکترونیک و رضایتمندی ارباب رجوع در گمرکات استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه گمرک الکترونیک و رضایتمندی ارباب رجوع در گمرکات استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه گمرک الکترونیک و رضایتمندی ارباب رجوع در گمرکات استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

گمرکات استان مازندران با توجه به موقعیت ممتاز در همجواری با کشورهای حاشیه خزر و وجود امکانات و تأسیسات پیشرفته بندری و حمل و نقل دریایی و زمینی، دسترسی به جاده های ترانزیتی، وجود فرودگاه بینالمللی در مرکز استان و شهرستان نوشهر و ظرفیتهای بالقوه در بخش کشاورزی و وجود مناطق تجاری و گمرکات مدرن در سطح استان میتواند با تقویت تشکلهای صادراتی و حل مشکلات اساسی نقش ویژهای را در صادرات ملی ایفاء نماید. موضوع تحقیق حاضر، بررسی تاثیر گمرک الکترونیک بر رضایتمندی ارباب رجوع در گمرکات استان مازندران می باشد. پرسشنامه بکارگرفته شده در تحقیق، محقق ساخته بوده و دربردارنده ۲۱ سوال می باشد که به کمک آن، با کاربرد طیف چند گزینه ای لیکرت، دانسته های نمونه آماری اندازه گیری می شود. مقدار آلفای کرونباخ ۰,۸۹۲ محاسبه شده و پایایی پرسشنامه تایید گردیده است. مقاله حاضر که جامعه آماری آن را کارکنان و ارباب رجوعان گمرکات استان مازندران شامل شهرستان های(امیر آباد، ساری، آمل، فریدونکنار، نوشهر) تشکیل می دهند؛ ؛ ازحیث هدف کاربردی و از روزن چگونگی گردآوری داده ها، توصیفی بوده و سرشتی پیمایشی دارد و برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد می باشد. نتایج تحقیق نشان می دهد که بین گمرک الکترونیک با مولفه های(ایجاد ارتباطات کارآمد، رویه های حقوق گمرکی ،شفاف سازی فعالیت ها ، کاهش زمان تلف شده، کاهش تخلفات، کاهش هزینه ) و رضایتمندی ارباب رجوع ارتباط مثبت ومعناداری وجود دارد. و حاکی از تایید تمام فرضیات مطرح شده می باشد. در پایان برای هریک از فرضیه های مطرح شده در تحقیق پیشنهاداتی کاربردی ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.