بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی کارکنان و جذب مشتریان بانک تجارت استان گیلان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی کارکنان و جذب مشتریان بانک تجارت استان گیلان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی کارکنان و جذب مشتریان بانک تجارت استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی کارکنان و جذب مشتریان بانک تجارت استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی کارکنان و جذب مشتریان بانک تجارت استان گیلان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در عصر رقابتی حاضر،مهارت های ارتباطی مناسب برای یک کارمند ضروری هستند.به ویژه این نکته در عرصه بانکداری اهمیت دوچندانی می یابد.زیرا کارمندان پیوسته در ارتباط با مشتریان بوده و مهارت های ارتباطی شان می تواند نقش مؤثری در جذبیا دفع مشتریان داشته باشد. از این رو در تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی کارمندان و جذب مشتریان در بانک تجارت استان گیلانپرداختیم.پس از بررسی ادبیات موضوع تحقیق،مؤلفه های ارتباطات مؤثر شناسایی پرسش نامه ای استاندارد تهیه شد.پرسش نامه فوق در میان ۰۵۱ کارمند و ۰۱۱ نفر از مشتریان بانک تجارت در شعب مختلف بانک تجارت استان گیلان توزیع گردید.به منظور بررسی فرضیه اصلی تحقیق از روش همبستگی پیرسون استفاده شد که نتایج نشان دادند بین مهارت های ارتباطی۱ محاسبه / کارمندان و جذب مشتریان در سطح اظمینان ۹۹ % رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و مقدار این رابطه برابر با ۸۶ گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.