بررسی رابطه بین سبک یادگیری کلب و پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین سبک یادگیری کلب و پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین سبک یادگیری کلب و پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین سبک یادگیری کلب و پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین سبک یادگیری کلب و پیشرفت تحصیلی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان) :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
این پژوهش به بررسی رابطه بینسبکهای یادگیری کلب و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی در درس آمار پرداخته است. روش انجام پژوهش ،توصیفی از نوع پیمایشی و همبستگی می باشد.جامعه آماری دراین پژوهش کلیه دانشجویان رشته ی روانشناسی در سالهای ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ می باشند که درس آمار توصیفی و استنباطی را گذرانده اند از میان این دانشجویان ۱۰۳ نفر به صورت تصادفی به عنوان نمونه پژوهش انتخابشدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسش نامه ی استاندارد کلب بود و داده های جمع آوری شده با استفاده از آزمون های رگرسیون خطی و معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.یافته ها نشان داد : – سبک های یادگیری می توانند نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان داشته باشند. – افراد دارای سبک یادگیری تماشاکردن (جذب کننده ) و انجام دادن (تطابقی) دارای پیشرفت تحصیلی بیشتری نسبت به افراد دارای سبک یادگیری فکرکردن (واگرایی)و احساس کردن (همگرایی)داشته اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.