اولویت بندی عوامل موثر در توسعه محصول جدید با استفاده از تکنیک دیماتل


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر در توسعه محصول جدید با استفاده از تکنیک دیماتل دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر در توسعه محصول جدید با استفاده از تکنیک دیماتل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر در توسعه محصول جدید با استفاده از تکنیک دیماتل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر در توسعه محصول جدید با استفاده از تکنیک دیماتل :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

سرعت تغییرات فناوری و بازار در دهه اخیر شتاب فوق العاده ای داشته است .تمرکز بر موفقیت های رقابتی در شرایط بسیار آشفته کنونی جزء توانمندی های شرکت در زمینه توسعه محصول جدیدمحسوب می گردد . درجهان اقتصادی امروزه بیشتر سازمانها در جستجو برای یافتن عوامل ایجاد مزیت رقابتی هستند . فرآیند توسعه محصول جدید برای انواع مختلف سازمانهای تولیدی/خدماتی اکنون مزیت رقابتی محسوب می شود . توسعه محصولات جدید به سازمانها کمک خواهد کرد تا موقعیت رقابتی و انحصاری خود را در بازار رقابت حفظ نمایند. در این مقاله سعی داریم تا ضمن معرفی توسعه محصولاتجدید، راهبردها ، الگوها و فرآیند آن به اهداف و دلایل اهمیت توسعه محصولات جدید در سازمان ایران خودرو دیزل بپردازیم.عوامل مدیریت و کارکنان عوامل تکنولوژیکی عوامل بازاریابی عوامل سازمانی عواملتجاری سازی به عنوان عوامل کلیدی توسعه محصول شناسایی شدند و سپس با استفاده از نظر خبرگان سازمان ایران خودرو دیزل به وسیله تکنیک دیماتل این عوامل رتبه بندی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.